U prošlosti Trogir je bio jedan od najznačajnijih brodograđevnih središta Srednje Dalmacije. Do pojave parnih brodova u Trogiru su se gradili drveni jedrenjaci svih poznatih domaćih tipova i veličina. Trogirski brodograditelji oduvijek su bili dobri i cijenjeni majstori, a zanat brodograditelja prelazio je od pokoljenja na pokoljenje.
Najstarije trogirsko brodogradilište spominje se u razdoblju od 13.-14.st., a uz njega trogirska srednjovjekovna povijest spominje škver obitelji Petrić. U doba venecijanske vlasti od 1420.-1797.g. u gradu se otvara više brodogradilišta, od kojih je najveće bilo na kopnenom dijelu u Konacinama.
U 19.st. u Trogiru djeluje nekoliko manjih škverova. Najveće je brodogradilište Ante Strojana na mjestu današnjeg navoza Brodotrogira. Osim toga, postojalo je i nekoliko manjih škverova u vlasništvu obitelji Košćina, Katalinić, Russo. Trogirska brodogradnja upravo je u 19.st. doživjela svoj veliki procvat.
Nova era brodogradnje u Trogiru počela je nakon oslobođenja Splita i Srednje Dalmacije krajem 1944.g., kada je brodogradilište s otoka Visa premješteno u Trogir. Toj odluci osobito je pogodovala kadrovska struktura postojećih brodograditelja regrutiranih iz Trogira u viško brodogradilište, pogodnost smještaja i postojeći očuvani kapaciteti predratnih škverova. Škver je počeo raditi za potrebe ratne mornarice te se četiri pune godine isključivo bavio obnavljanjem flote. U tom razdoblju napravljeno je nekoliko brodova iz drva, minolovaca, torpednih čamaca i sličnih plovila.
Modernizacija i proširenje brodogradilišta počinju 1948.g. Grade se veći drveni brodovi obalne plovidbe, ribarske lađe, a među njima i jedan remorker za „pomorsko – građevinsko poduzeće“, Split.
Do 1955.g. 50% kapaciteta brodogradilišta korišteno je za popravke, a drugih 50% za gradnju drvenih brodova.
Izgradnja prvog čeličnog broda na navozima trogirskog škvera datira iz 1955.g. To su dva broda za potrebe domaće mornarice koji su porinuti u more dvije godine kasnije. Taj događaj je ujedno i prekretnica u ugovaranju i proizvodnji brodogradilišta, koje se orjentira na posve modernu proizvodnju slijedeći najsuvremenije tehnologije i tehničke novine. Porinućem jednog čeličnog teretnog broda od 650 TDW gasi se posve trogirska brodogradnja u drvu i nastupa nova era brodogradnje u čeliku.
Iste godine za Oceanografski institut u Splitu izgrađen je jedan istraživački brod, a u iduće dvije godine brodogradilište dovršava program vodonosača i minolovaca za potrebe mornarice u Splitu.
Dva minolovca od brodogradilišta naručuje i Sekretarijat narodne privrede, koji se isporučitelju predaju 1958.g. Za „Dunavski Lloyd“ u Sisku grade se u međuvremenu dvije splavi - teglenice od po 500 BRT, a zatim na red dolazi i prva narudžba iz svijeta. Kupac je Indija i za potrebe njenog Ministarstva obrane Trogir gradi dva patrolna čamca imenom SHORADA I SUKANYA.
Od tada počinje izlazak Trogira na međunarodno tržište. Za domaće i strane naručitelje u brodogradilištu se grade razne vrste i tipovi plovnih objekata, od kojih su najčešći tankeri – barže, patrolni brodovi, teretni brodovi za prijevoz suhog tereta nosivosti od 650 do 12,850 TDW, tankeri – product carrieri nosivosti od 6,000 TDW, plutajući dokovi kapaciteta dizanja od 1,500 – 60, 000 tsd, oceanski remorkeri za teglenje i spasavanje od 1,689 BRT, brodovi za prijevoz automobila i putnika i drugi brodovi. Između pojedinih gradnji navozi primaju brodove na rekonstrukciju, modernizaciju, reklasifikaciju, dokiranje i razne druge popravke.
Proizvodni program uključuje tankere za prerađevine i kemikalije, plutajuće dokove, putničke i ro-ro putničke brodove, snabdjevače, tegljače, spasilačke brodove i druge.
Uvijek otvoreni i spremni za zahtjeve svjetskog tržišta, kao i domaćih brodara, usko surađujemo s potencijalnim naručiteljima, uvažavajući njihove posebne zahtjeve u cilju dobivanja što kvalitetnijeg broda.
Kao kreatori i graditelji plovnih objekata visoke kvalitete za svjetsko tržište, neprestano radimo na poboljšanju naše proizvodnje. Ponosni smo na naše proizvode-brodove koji su stalno u svjetskom vrhu brodograđevne industrije i koji prednjače po svojim tehničkim značajkama, pouzdanosti i niskim troškovima u eksploataciji.
06. travnja 2013.g. vlasništvo nad Brodotrogirom d.d. preuzela je tvrtka Kermas Energija d.o.o.